П`ятниця, 03.05.2024, 17:09

Петрівський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області

Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

https://legalaid.gov.ua

Робота психолога

 У закладі працює практичний психолог Тимченко Олена Іванівна

Освіта: вища

Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди

Факультет: природничий

Спеціальність : «Біологія та психологія»

Кваліфікація: вчитель біології, практичний психолог у закладах освіти.

Категорія: спеціаліст психолог вищої категорії, методист

Атестація:  2020 рік.

Стаж роботи: психолог – 15 років, педагогічний – 22 років

Віковий діапазон дітей: 3-17 років

Персональний сайт  https://sites.google.com/view/psihologtimchenkoelena/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0

Пріоритетні завдання роботи психологічної служби

Петрівського ліцею

на 2021/2022 навчальний рік

Мета діяльності психолога в закладі освіти: сприяння створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти збереження психічного здоров’я та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.

Пріоритетні завдання роботи на 2021/2022 навчальний рік:

1. Пошук дієвих засобів і методів профілактичної, корекційної, просвітницької та розвиваючої роботи в умовах сьогодення, а саме, як навчити всіх учасників освітнього процесу жити в злагоді з самим собою та з іншими, як вступати в зв’язки зі світом, щоб життя приносило задоволення. Допомога в стресових ситуаціях.

2. Формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе та добробут нашої країни.

3. Вивчення рівня готовності дитини до шкільного навчання.

4. Підготовка до профільного навчання та професійного самовизначення.

5. Психолого-педагогічна підтримка обдарованих дітей.

6. Здійснення контролю за адаптацією першокласників шляхом відвідування уроків та занять, спостереження за дітьми під час прогулянок і позаурочний час, спілкування, психодіагностичного обстеження, корекційні заняття. Основна мета супроводу – формування у першокласників характеристик психологічно здорової особистості.

7. Здійснення контролю адаптації до нових умов навчання (ЗДО, 1-й, 5-й, 10-й класи).

8. Профілактика та подолання явищ булінгу,  жорстокості, насильства. Захист дітей від жорстокого поводження, попередження злочинів проти них. Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від насильства.

9. Інформаційно-просвітницька робота спрямована на підвищення обізнаності всіх учасників освітнього процесу про насильство, його наслідки, а також на навчання ефективного протистояння, у тому числі завдяки розвитку особистісних і соціальних (життєвих) навичок і педагогічних компетенцій вчителів і батьків.

10. Забезпечення психологічного і соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативної і просвітницької роботи з батьками.

11. Посилення профілактичної роботи із протидії торгівлі людьми. Сприяння підвищенню рівня обізнаності щодо протидії торгівлі дітьми серед дітей, батьків та осіб, що їх замінюють. Вживання заходів, що сприяють викоріненню передумов торгівлі людьми, зокрема щодо попередження насильства в сім'ї та дискримінації за ознакою статі.

12. Посилення роботи зі здійснення профілактичних заходів щодо зниження рівня вживання алкоголю та наркотичних речовин підлітками.

13. Здійснення індивідуальної корекційної роботи з дітьми, схильними до скоєння кримінальних правопорушень та дітьми, які мають ознаки агресивної поведінки.

14. Проведення інформаційно-просвітницької роботи з батьками та законними представниками дітей, схильних до протиправної поведінки, налагоджувати міжвідомчу взаємодію з підрозділами кримінальної міліції у справах дітей, службами у справах дітей, соціальними службами для сім’ї, дітей та молоді.

15. Надавати допомогу адміністрації та педагогічному колективу у створенні оптимальних умов для розвитку особистості вихованців, враховуючи їхні індивідуальні інтереси, здібності, нахили, обдарування.

16. Психологічне забезпечення професійної діяльності педагогів.

17. Надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги постраждалим, внутрішньо переміщеним громадянам, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО.

18. Надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням, їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО (ООС).

19. Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у складних життєвих ситуаціях.

Психолог працює за напрямами

Напрям

Характеристика напряму

Психодіагностика

Головне завдання напряму полягає в оцінюванні особливостей проявів поведінки вихованців і дорослих, складанні їх кваліфікованої психологічної характеристики, що базується на достовірних і надійних даних, отриманих у процесі психологічного дослідження

Психологічна профілактика

Це система заходів, спрямованих на охорону психічного здоров’я, попередження неблагополуччя у розвитку людини, групи, суспільства, відхилень у розвитку особистості, виникнення конфліктів та проблем у міжособистісних стосунках, запобігання створення конфліктних ситуацій у освітньому процесі

Психологічне консультування

Містить:
- складання і формулювання психолого-педагогічних рекомендацій, що випливають із результатів проведеного психодіагностичного обстеження;
- проведення бесід з тими, хто потребує консультативної допомоги.

Психологічна корекція

Передбачає здійснення безпосереднього впливу психолога на дитину або дорослого з метою трансформації поведінки або емоційного стану людини.

1. Психокорекція орієнтована на клінічно здорових людей, що мають в житті психологічні труднощі, проблеми.
2. Корекція орієнтується на здорові сторони особистості незалежно від ступеня порушення.
3. У психокорекції частіше орієнтуються на сьогодення і майбутнє клієнтів.
4. Психокорекція зазвичай орієнтується на середньострокову допомогу.
5. У психокорекції акцентується ціннісний внесок психолога, хоча відхиляється нав'язування певних цінностей клієнтові.

 6. Психокорекційні впливи спрямовані на зміну поведінки і розвиток особистості клієнта.

Психологічна просвіта

Полягає в:
- підвищенні психологічної культури дітей, батьків та педагогів;
- ознайомленні батьків та педагогів з головними закономірностями й умовами сприятливого психологічного розвитку дітей;
- роз’ясненні результатів психологічних досліджень.

- формуванні потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі з дитиною або в інтересах розвитку власної особистості;

- ознайомленні учнів з основами самопізнання, самовиховання;

- сприянні розумінню необхідності роботи психолога у закладі освіти.

Навчальна діяльність

Діяльність сприяє розв’язанню соціально-педагогічних проблем в учнівському середовищі, підвищенню психологічної культури усіх учасників освітнього процесу (години психолога, факультативи)

ГРАФІК РОБОТИ

практичного психолога

Петрівського ліцею

ТИМЧЕНКО ОЛЕНИ ІВАНІВНИ

2021/2022 навчальний рік

Дні роботи

З якого часу

До якого часу

Понеділок

7:00

15:30

Вівторок

ОМР

ОМР

Середа

7:00

15:30

Четвер

7:00

15:30

Пятниця

7:00

15:30

 

 Перерва з 11:30 до 12:00  

 

 

Кодекс честі здобувача освіти:

  • Вчитися не заради оцінки, а для досягнення гуманних, патріотичних цілей і досягнень.
  • Направляти свою навчальну діяльність на глибоке оволодіння знаннями з основ наук, бути ініціативним, самостійним, найповніше проявляти себе.
  • Дотримуватися вимог школи, правил внутрішнього розпорядку, гідно вести себе.
  • Бути ввічливим у спілкуванні з товаришами, учителями, старшими людьми, шанобливо ставитися до батьків.
  • Турбуватися про молодших.
  • Виявляти милосердя.
  • Дбати про пристойний зовнішній вигляд, власну гігієну.
  • Не допускати паління, не вживати спиртних напоїв, наркотичних засобів.

Травматичні стреси сьогодення. Як допомогти?

Корекційна програма з формування навичок конструктивного спілкування та вирішення конфліктних ситуацій "ЖИТИ  В  МИРІ  ТА  ЗЛАГОДІ". 

Класифікація професій

Профдіагностика

Проф ігри вправи

Проф тести

Профконсультація

Профорієнтаційні заняття

Сайт Абетка класифікатор професій

презентація До трен.заняття з профорієнтації