Меню сайту
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Робота психологаУ закладі працює практичний психолог Тимченко Олена Іванівна Освіта: вища Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди Факультет: природничий Спеціальність : «Біологія та психологія» Кваліфікація: вчитель біології, практичний психолог у закладах освіти. Категорія: спеціаліст психолог вищої категорії, методист Атестація: 2020 рік. Стаж роботи: психолог – 15 років, педагогічний – 22 років Віковий діапазон дітей: 3-17 років Персональний сайт https://sites.google.com/view/psihologtimchenkoelena/%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0 Пріоритетні завдання роботи психологічної служби Петрівського ліцею на 2021/2022 навчальний рік Мета діяльності психолога в закладі освіти: сприяння створенню умов для інтелектуального і соціального розвитку здобувачів освіти збереження психічного здоров’я та надання психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу. Пріоритетні завдання роботи на 2021/2022 навчальний рік: 1. Пошук дієвих засобів і методів профілактичної, корекційної, просвітницької та розвиваючої роботи в умовах сьогодення, а саме, як навчити всіх учасників освітнього процесу жити в злагоді з самим собою та з іншими, як вступати в зв’язки зі світом, щоб життя приносило задоволення. Допомога в стресових ситуаціях. 2. Формування в учнів системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе та добробут нашої країни. 3. Вивчення рівня готовності дитини до шкільного навчання. 4. Підготовка до профільного навчання та професійного самовизначення. 5. Психолого-педагогічна підтримка обдарованих дітей. 6. Здійснення контролю за адаптацією першокласників шляхом відвідування уроків та занять, спостереження за дітьми під час прогулянок і позаурочний час, спілкування, психодіагностичного обстеження, корекційні заняття. Основна мета супроводу – формування у першокласників характеристик психологічно здорової особистості. 7. Здійснення контролю адаптації до нових умов навчання (ЗДО, 1-й, 5-й, 10-й класи). 8. Профілактика та подолання явищ булінгу, жорстокості, насильства. Захист дітей від жорстокого поводження, попередження злочинів проти них. Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від насильства. 9. Інформаційно-просвітницька робота спрямована на підвищення обізнаності всіх учасників освітнього процесу про насильство, його наслідки, а також на навчання ефективного протистояння, у тому числі завдяки розвитку особистісних і соціальних (життєвих) навичок і педагогічних компетенцій вчителів і батьків. 10. Забезпечення психологічного і соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативної і просвітницької роботи з батьками. 11. Посилення профілактичної роботи із протидії торгівлі людьми. Сприяння підвищенню рівня обізнаності щодо протидії торгівлі дітьми серед дітей, батьків та осіб, що їх замінюють. Вживання заходів, що сприяють викоріненню передумов торгівлі людьми, зокрема щодо попередження насильства в сім'ї та дискримінації за ознакою статі. 12. Посилення роботи зі здійснення профілактичних заходів щодо зниження рівня вживання алкоголю та наркотичних речовин підлітками. 13. Здійснення індивідуальної корекційної роботи з дітьми, схильними до скоєння кримінальних правопорушень та дітьми, які мають ознаки агресивної поведінки. 14. Проведення інформаційно-просвітницької роботи з батьками та законними представниками дітей, схильних до протиправної поведінки, налагоджувати міжвідомчу взаємодію з підрозділами кримінальної міліції у справах дітей, службами у справах дітей, соціальними службами для сім’ї, дітей та молоді. 15. Надавати допомогу адміністрації та педагогічному колективу у створенні оптимальних умов для розвитку особистості вихованців, враховуючи їхні індивідуальні інтереси, здібності, нахили, обдарування. 16. Психологічне забезпечення професійної діяльності педагогів. 17. Надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги постраждалим, внутрішньо переміщеним громадянам, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО. 18. Надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням, їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО (ООС). 19. Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у складних життєвих ситуаціях. Психолог працює за напрямами
ГРАФІК РОБОТИпрактичного психологаПетрівського ліцеюТИМЧЕНКО ОЛЕНИ ІВАНІВНИ2021/2022 навчальний рік
Кодекс честі здобувача освіти:
Травматичні стреси сьогодення. Як допомогти? Корекційна програма з формування навичок конструктивного спілкування та вирішення конфліктних ситуацій "ЖИТИ В МИРІ ТА ЗЛАГОДІ". Сайт Абетка класифікатор професій презентація До трен.заняття з профорієнтації |