П`ятниця, 03.05.2024, 14:53

Петрівський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області

Меню сайту
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

https://legalaid.gov.ua

Шкільна бібліотека

 

 План

роботи  бібліотеки Петрівського ліцею

на 2021/2022 навчальний рік.

 

 

І. Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки

   1 .Виховувати в учнів любов до книги, інформаційну культуру, культуру 

   читання, вміння користуватися бібліотекою.

   2. Забезпечувати різноманітний зміст навчального процесу бібліотечне та

   інформаційно-бібліотечне обслуговування читачів.

   3. Всебічно сприяти підвищенню методичної майстерності вчителів шляхом

   пропаганди педагогічної літератури , літератури з питань освіти , культури ,     

   історії українського народу.

 

 ІІ. Організація бібліотечного обслуговування, популяризація бібліотеки.

  1. Надавати допомогу вчителям у виборі літератури для проведення

традиційних шкільних свят.

  1. Своєчасно забезпечити учнів і педагогічний колектив навчальною

художньою та методичною літературою.

   3.Організувати профорієнтаційну роботу про професію бібліотекаря.

   4.Безпосередньо приймати участь у всіх заходах, присвячених відродженню

   української національної школи.

 

ІІІ. Формування і організація книжкового фонду.

  1.Систематично вивчати склад книжкового фонду, аналізувати відповідно

  запитам читачів.

  2.Книжковий фонд формувати шляхом замовлень на потрібну літературу, як

  навчальну так і художню.

                                                                                                                                   

ІY. Організація роботи з читачами учнями.

  1.Готувати і проводити бібліотечні уроки.

  2.Проводити аналіз читацьких формулярів учнів.

  3.Надавати допомогу у виборі літератури в самостійній роботі з книгою,

  шляхом індивідуальної і масової роботи з читачами.

 

Y. Довідково  бібліотечне  та  інформаційне  забезпечення  навчального процесу.

  1.Готувати і проводити аналіз складу підручників і методичної літератури на

  засіданнях методичних об’єднань вчителів - предметників.

  2.Вести краєзнавчу картотеку, картотеку по правознавству.

  3.Оформляти книжкові виставки до предметних тижнів, методично забезпечити

   їх проведення.

 

YІ.  Інформаційне  обслуговування.

  1.Систематично проводити огляд нової літератури і літератури з фонду.

  2.Забезпечувати роботу факультативів і гуртків, шкільних олімпіад, державної

  підсумкової атестації.

  3.Вилучати з фонду застарілі за змістом зношені та згублені книги шляхом

  списання.

  4.Вести документацію з обліку фонду.

  5.Розміщувати і зберігати фонд відповідно до встановлених правил.

  6.Шукати джерела поповнення бібліотечного фонду.

  7.Своєчасно оформити передплату на періодичні видання на 2010 рік.

  8.Вивчити стан забезпечення учнів підручниками.

 

YІІ. Робота  з  батькам и  щодо  керівництва  домашнім  читанням  дітей, батьківський  всеобуч.

  1.Реклама бібліотеки на батьківських зборах.

  2.Складати пам’ятки і рекомендаційні списки літератури з питань домашнього

  читання учнів.

 

 

YІІІ. Організаційна  робота  з бібліотечним  фондом  шкільних  підручників.

  1.Забезпечити комплектування підручниками.

  2.Вести облік.

  3.Вести роботу по збереженню підручників.

  4.Вчасно видавати і приймати підручники.

  5.Організувати огляд – конкурс на краще збереження навчальної книги

 

ІХ. Підвищення  кваліфікації.

  1.Систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію.

  2.Впроваджувати прогресивні методи і форми роботи.

  3.Раціонально планувати і використовувати свій робочий час.

 

Х. Зміцнення матеріально - технічної бази бібліотеки.

  1.Придбати канцтовари.

  2.Поповнити бібліотеку квітами.

  3.Поточний ремонт бібліотеки.

 

Координаційний план роботи по пропаганді бібліотечних знань

серед учнів 1-11 класів  Петрівського ліцею

№ з/п

Тема уроку

Відповідальний

Час

проведення

При-

мітка

1

2

3

4

 

 

1.

 

 

2.

1 клас

Екскурсія в бібліотеку «Мандрівка книжковим містечком».

 

Правила користування книгою.

 

Бібліотекар

 

 

Класні керівники

 

Грудень

 

 

Січень

 

 

1.

 

2.

 

2 клас

Моя улюблена книжка.

 

Основні елементи книжки.

 

Класні керівники

 

Бібліотекар

 

Листопад

 

Лютий

 

 

1.

 

 

2.

3 клас

Довідковий апарат для молодших

школярів.

 

Перші енциклопедії , словники , довідники. Щоб  книжка  довше  жила.

 

Бібліотекар

 

 

Класні керівники

 

 

Жовтень

 

 

Січень

 

 

1.

 

 

 

2.

4 клас

Періодичні видання для молодших школярів. Книга – твій  найкращий  друг.

 

Які книги допомагають мені вчитесь?

 

Бібліотекар

 

 

Класні керівники

 

Грудень

 

 

 

Квітень

 

 

1.

 

 

2.

 

5 клас.

Історія   створення  книги.   

               

 

Довідкова література. Словники, довідники, енциклопедії.

 

Класний керівник

 

Бібліотекар

 

Жовтень

 

 

Лютий

 

 

1.

 

 

2.

6 клас

Робота  з  довідковою  літературою.

Відгук  про  книгу.

 

Вибір книг. Бібліотечні показники.

 

Бібліотекар

 

 

Класний керівник

 

Жовтень

 

 

Лютий

 

 

1.

 

 

2.

7 клас

Довідкові видання на допомогу школярам в засвоєнні програми школи.

Виникнення  книгодрукування в Україні.

 

Бібліотекар

 

 

Класний керівник

 

Листопад

 

 

Березень

 

 

1.

 

2.

8 клас

Українські енциклопедичні видання.

 

Писемні  пам’ятки  України.

 

Бібліотекар

 

Класний керівник

 

Січень

 

Травень

 

 

1.

 

 

2.

9клас

Книга – джерело знань.

Необхідність  та  практичність  картотек.

Бібліотечний урок з краєзнавства.

 

Класний керівник

 

 

Бібліотекар

 

Листопад

 

 

Квітень

 

 

1.

 

2.

10 клас

Комп’ютерна бібліотека.

(інтегрований  урок – діалог)

З  історії  українського книгодрукування.

 

Бібліотекар

 

Класний керівник

 

Вересень

 

Березень

 

 

1.

 

 

2.

11 клас

Сучасне  комп’ютерне  забезпечення  в  бібліотечній  справі.

 

Використання краєзнавчої літератури.

 

Класний

Керівник

 

Бібліотекар

 

Грудень 

 

 

Травень