План
роботи бібліотеки Петрівського ліцею
на 2021/2022 навчальний рік.
І. Основні завдання і напрямки роботи шкільної бібліотеки
1 .Виховувати в учнів любов до книги, інформаційну культуру, культуру
читання, вміння користуватися бібліотекою.
2. Забезпечувати різноманітний зміст навчального процесу бібліотечне та
інформаційно-бібліотечне обслуговування читачів.
3. Всебічно сприяти підвищенню методичної майстерності вчителів шляхом
пропаганди педагогічної літератури , літератури з питань освіти , культури ,
історії українського народу.
ІІ. Організація бібліотечного обслуговування, популяризація бібліотеки.
- Надавати допомогу вчителям у виборі літератури для проведення
традиційних шкільних свят.
- Своєчасно забезпечити учнів і педагогічний колектив навчальною
художньою та методичною літературою.
3.Організувати профорієнтаційну роботу про професію бібліотекаря.
4.Безпосередньо приймати участь у всіх заходах, присвячених відродженню
української національної школи.
ІІІ. Формування і організація книжкового фонду.
1.Систематично вивчати склад книжкового фонду, аналізувати відповідно
запитам читачів.
2.Книжковий фонд формувати шляхом замовлень на потрібну літературу, як
навчальну так і художню.
ІY. Організація роботи з читачами учнями.
1.Готувати і проводити бібліотечні уроки.
2.Проводити аналіз читацьких формулярів учнів.
3.Надавати допомогу у виборі літератури в самостійній роботі з книгою,
шляхом індивідуальної і масової роботи з читачами.
Y. Довідково бібліотечне та інформаційне забезпечення навчального процесу.
1.Готувати і проводити аналіз складу підручників і методичної літератури на
засіданнях методичних об’єднань вчителів - предметників.
2.Вести краєзнавчу картотеку, картотеку по правознавству.
3.Оформляти книжкові виставки до предметних тижнів, методично забезпечити
їх проведення.
YІ. Інформаційне обслуговування.
1.Систематично проводити огляд нової літератури і літератури з фонду.
2.Забезпечувати роботу факультативів і гуртків, шкільних олімпіад, державної
підсумкової атестації.
3.Вилучати з фонду застарілі за змістом зношені та згублені книги шляхом
списання.
4.Вести документацію з обліку фонду.
5.Розміщувати і зберігати фонд відповідно до встановлених правил.
6.Шукати джерела поповнення бібліотечного фонду.
7.Своєчасно оформити передплату на періодичні видання на 2010 рік.
8.Вивчити стан забезпечення учнів підручниками.
YІІ. Робота з батькам и щодо керівництва домашнім читанням дітей, батьківський всеобуч.
1.Реклама бібліотеки на батьківських зборах.
2.Складати пам’ятки і рекомендаційні списки літератури з питань домашнього
читання учнів.
YІІІ. Організаційна робота з бібліотечним фондом шкільних підручників.
1.Забезпечити комплектування підручниками.
2.Вести облік.
3.Вести роботу по збереженню підручників.
4.Вчасно видавати і приймати підручники.
5.Організувати огляд – конкурс на краще збереження навчальної книги
ІХ. Підвищення кваліфікації.
1.Систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію.
2.Впроваджувати прогресивні методи і форми роботи.
3.Раціонально планувати і використовувати свій робочий час.
Х. Зміцнення матеріально - технічної бази бібліотеки.
1.Придбати канцтовари.
2.Поповнити бібліотеку квітами.
3.Поточний ремонт бібліотеки.
Координаційний план роботи по пропаганді бібліотечних знань
серед учнів 1-11 класів Петрівського ліцею
№ з/п |
Тема уроку |
Відповідальний |
Час проведення |
При- мітка |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
1.
2. |
1 клас Екскурсія в бібліотеку «Мандрівка книжковим містечком».
Правила користування книгою. |
Бібліотекар
Класні керівники |
Грудень
Січень |
|
1.
2.
|
2 клас Моя улюблена книжка.
Основні елементи книжки. |
Класні керівники
Бібліотекар |
Листопад
Лютий |
|
1.
2. |
3 клас Довідковий апарат для молодших школярів.
Перші енциклопедії , словники , довідники. Щоб книжка довше жила. |
Бібліотекар
Класні керівники
|
Жовтень
Січень |
|
1.
2. |
4 клас Періодичні видання для молодших школярів. Книга – твій найкращий друг.
Які книги допомагають мені вчитесь? |
Бібліотекар
Класні керівники |
Грудень
Квітень |
|
1.
2.
|
5 клас. Історія створення книги.
Довідкова література. Словники, довідники, енциклопедії. |
Класний керівник
Бібліотекар |
Жовтень
Лютий |
|
1.
2. |
6 клас Робота з довідковою літературою. Відгук про книгу.
Вибір книг. Бібліотечні показники. |
Бібліотекар
Класний керівник |
Жовтень
Лютий |
|
1.
2. |
7 клас Довідкові видання на допомогу школярам в засвоєнні програми школи. Виникнення книгодрукування в Україні. |
Бібліотекар
Класний керівник |
Листопад
Березень |
|
1.
2. |
8 клас Українські енциклопедичні видання.
Писемні пам’ятки України. |
Бібліотекар
Класний керівник |
Січень
Травень |
|
1.
2. |
9клас Книга – джерело знань. Необхідність та практичність картотек. Бібліотечний урок з краєзнавства. |
Класний керівник
Бібліотекар |
Листопад
Квітень |
|
1.
2. |
10 клас Комп’ютерна бібліотека. (інтегрований урок – діалог) З історії українського книгодрукування. |
Бібліотекар
Класний керівник |
Вересень
Березень |
|
1.
2. |
11 клас Сучасне комп’ютерне забезпечення в бібліотечній справі.
Використання краєзнавчої літератури. |
Класний Керівник
Бібліотекар |
Грудень
Травень |
|